mandie har ärenden

har några "ärenden" idag som jag ska urföra. fast dock ska jag dra med min mamma.
är inte så självständig så jag kan gå till banken och sånt själv.
ska komma ihåg att ta med filmen jag hyrde igår också, den ska ju tillbaka.

när min syrra kommer hem kan det kanske bli ganska mycket bio och filmhyrande.
det brukar bli så.
och jävligt mycket muffins kommer det nog också bli, jag ska göda upp henne.

men i alla fall så blir det ner till stan om ett tag när mamma är klar på jobbet.


måttligt sliten efter att ha vaknat tusen gånger av min hosta inatt..

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: clara

Har du bloglovin'? :D

Är det okej om jag följer dig i sånnafall?:D

2009-08-05 @ 13:42:54
URL: http://brunetttens.blogg.se/
Postat av: Ikis

haha vadå göda upp mig??? Jag behöver ju snart gödas ner... baken börjar bli oproportionerligt stor... haha

2009-08-05 @ 13:57:02
URL: http://zelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0