nattfilosoferar

ibland kan man bara inte somna på nätterna, jag försökte somna.
men det kanske märks att det inte gick så otroligt bra.
(försökte skriva gick tusen gånger men det blev bara fick hela tiden. fann inte på g-tangenten)

men jag ska nog alldeles strax ge john blund ett försök till, känner mig lite pumsig i alla fall.
pumsig, det betyder trött va?
om det inte gör det så menar jag trött i alla fall.

kollade klart på sweeney todd, den är faktiskt sjukt bra.
och den har hamnat på min "filmer-som-jag-ska-skaffa" lista
den listan som kommer ruinera mig tills jag går i pension.

men nu är det slut på nattstruntprat.
förresten så fyller jag sjutton om 21 timmar och 40 minuter.
det är någonting att tänka på.



/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0