regn, bilder och filmhyrning

idag har det regnat så otroligt mycket, men jag och erika tog massa kort ändå.
vi sminkade mig och fixade frillan, jag drog på mig kläder och vi gick ut i regnet.
vi gick till campus, och där tog vi massa kort, blev riktigt nöjd med några.
så nu kommer det bli bildbomb igen, men det är roligt tycker jag.

sen (efter jag hade hett ner min fot i vattnet och blivit dyngsur) gick vi ner på videoteket och hyrde sweeney todd och köpte massa godis och bäddade ner oss i soffan.
den var bra men lite skum bara, haha!

nu ska jag städa lägenheten och sen duscha.
bilder kommer upp om ett tag!




mitt smink och hår och så. men allt var pajj här. jag tog dessa bilder med min kamera efter vi hade hyrt film.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0