tiden tickar på

nu är det bara tio dagar kvar till julafton, och som tur är så snöar det idag.
det måste ju vara snö på julafton ju, annars är det inte på riktigt.
för någon år sen var det inte snö på julafton och det sög verkligen.
jag och <3 har gjort upp en plan för hur vi ska göra på julafton, och det kommer bli bra.
fast bara jag får vara med honom är det lugnt ju.

på torsdag firar vi tre månader, det känns som vi varit tillsammans mycket längre.
kanske för att vi har känt varandra ett bra tag.

imorse lämnade jag tillbaka kameran som jag hade lånat av skolan, buhu.
jag vill också ha en systemkamera, nu tack.
jag är typ beroende ju.
jag vill vill vill vill.
fast i julklapp ska jag önska mig en ny mobil, för min är pajjjjjj.


/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0