barndomsminnen

efter lunch har jag svenska då vi ska diskutera barndomsminnen.
herregud vad underbart många barndomsminnen jag har, mest med min bästis.
vi har gjort så mycket roliga/knäppa saker i vårat liv.
jag har massa kort när jag och frida har tejpat upp näsan, klätt ut och till byggarbetare, smörjt in oss i gegga.
men det finns så mycket som inte finns på bild också.

vad roligt det är att tänka tillbaka i tiden. jag och frida har alltid suttit och pratat om killar.
så långt tillbaka som jag kommer ihåg var det nästan bara killar.
herregud vi sjöng och dansade och spelade in massa flumm på datorn.
tack för allt kul:)


vi har alltid varit lika snygg

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0