en trevlig lördagskväll.. NOT

denna lördagskvällen har gått åt till att lyssna på metallica och känna den otroliga värken i mina fingrar.
alltså jag har alltid hatat metallica, inte för att jag någonsin lyssnat. jag har bara hatat dem för att de är just metallica.
jag måste börja växa upp och testa saker innan jag bestämmer mig för att hata dem.
i morgon ska jag på ett bodypumppass... åh, jag har panik. jag är jättenervös.
jag hatar att träffa folk när jag tränar. för jag känner mig så typ klumpig. hahaha

jag ska nog lägga mig om ett tag, så jag är pigg och glad i morgon då jag ska träna sönder mig.
förresten så ska jag skaffa mig en gitarr.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: hihi bara att hitta på nåt ju i så fall=)

2009-03-01 @ 12:55:53
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0