helgen slutar alltid med att jag ska städa

jag skulle ju städa idag, då när jag ska skura så är medlet slut. hur kul på en skala?
men jag har i alla fall haft en jättebra helg. ikväll är det beck, me love.
alltså det finns inget bättre avslut på en helg som med beck.
sitter och försöker att spela lite gitarr, jag kan nästan spela en låt.
fat det är bara två akord på den, men det tar hundra år att byta.
men jag ska inte ge upp :)

min mor kommer hem med mat till mig snart, hungrig_flicka_92 eller vad?:)
ååååh, jag har min långa sovmorgon i morron. känns bra som fan.
känns som en lite lättare start på veckan, jag gillar sovmorgon.
vaknade klockan halv åtta imorse. bara för att jag kan sova hur länge jag vill.


ikis verkar inte heller vara så bra på att spela gitarr..

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0