jag kommer inte ihåg

jag har insett att jag är senil. jag gick ner på stan i morse för att köpa mat och hårfärg.
när jag kommit ner till stan inser jag att jag glömde pengarna som jag skulle köpa mat för.
så jag köpte min hårfärg och gick hem. sen tog jag med mig pengarna och gick ner igen.
handlade allt, trodde jag. och gick hem. nu insåg jag att jag glömde köpa chokladen till snickersen.
så jag måste gå ner igen. men innan det ska jag njuta av ett glas varm oboy.

förresten så ringde pappa. ja ba:
-hej det är ..........                                                      a  manda.

jag typ gömde bort vad jag hette. haha


jag kommer bränna mig!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0