matteplugg och kortdag

imorse så gick jag på extra matte, jag behövde verkligen det till provet på fredag.
jag fick nyss reda på att jag bara har en lektion idag, mellan 11.30-12.25.
så jag behöver inte ens ha en timmes lektion, asskönt.
vi skulle jobba hemma på svenskan och jag har gjort det nu på morgonen, kanske ska finslipa lite.
jag har skrivit om när jag och min bästis rymde hemifrån när vi var små.
så idag har jag absolut ingenting att göra, känns bra och dåligt.
jag kommer slösa bort dagen med att göra ingenting hela dagen.
fast varför klagar jag? det är ju chill att inte behöva vara på skolan.


kan det inte bli sommar så jag får köra min lilla skönhet. (rosa FTW)
den silvriga är fridas :)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: sofie bredell

sv: tack så mycket :) din var jätte fin!

2009-02-25 @ 10:45:42
URL: http://sofieebredell
Postat av: Hanna

sv: Tack ! :)

2009-02-25 @ 11:54:51
URL: http://livetsomhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0