när man trodde att man hade kommit undan

vi har inte haft nått prov efter jul och det har varit hur skönt som helst.
men sen blir jag sjukt irriterad när vi väl ska ha prov så sätter alla de vecka 11.
veckan efter lovet. men hur jobbigt kommer inte det bli på en skala?

jag kommer sitta dagen innan proven och plugga, jag vill inte men jag vet att det kommer bli så.
men nu ska vi inte sitta här och vara sura. eller förresten vaddå vi. jag menade jag!

jag tror och hoppas att min helg kommer att bli bra, eller det kan inte bli dåligt.
min bästisälskling ska komma till mig, sen får vi se vad vi ska göra.

jag älskar dig

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: fridiiiis

du är såå söt min älskling! <3 börja plugga typ nu redan haha. <33

2009-02-19 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0