post-it.

mamma kom och väckte mig i morse, den enda gången jag kunde sova lite längre på en helg.
så jag har varit vaken sen klockan halv nio, och nu sitter jag här som vanligt.
jag funderar på att fortsätta klinka lite på gitarren, alltså jag kommer snart börja blöda.
det gör så sjukt ont. idag har jag inga planer alls, vi får se vad jag ska göra.




jag har hundra miljoner post-it lappar på min vägg, jag tyckte att det skulle hjälpa mitt mattepluggande
då jag skrev upp formler och sånt. men sen började det bli "jag kommer att få ig!" lappar i st.
haha, det ser sjukt roligt ut. jag älskar alla färgglada post-it lappar. jag ska aldrig ta ner dem.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0