sovmorgon till 12.10

igår var jag alldeles för trött för att uppdatera.
sen åkte jag till pappa, som inte har någon dator.
har haft en bra helg, men önskar att den inte var slut.

jag var med min bästis igår, jag inser att vi behöver umgås mer.
för förut var vi med varandra varje dag. och nu ses vi knappt. usha.
det ska ändras på. vi ska gå på i taket lyser stjärnorna någon dag:)

idag börjar jag 12.10, vilket är typ hur skönt som heeelst. i love it.
ska nog kolla på ett avsnitt av sex and the city innan jag ska kliva upp igen.


lol

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyx schema du då =O... LOL

2009-02-02 @ 16:30:29
Postat av: Stefan

Lyx schema du då... LOL =P

2009-02-02 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0