tack till något möte-grejs

imorgon är jag ledig pga något möte för tekniklärarna.
kommer att bli helt underbart att få en ledig dag mitt i veckan. så det är jag glad för.
kom hem från badet för ett tag sen, har ätit. ska skicka in mitt samhällejobb ockå.
sen är jag leeeeeedig, guud jag fattar inte att det är sant.

imorgon ska jag nog göra någonting, undra vad?! det vet man aldrig.
det finns alltid en plan b med sex and the city, som jag förövrigt är på näst sista skivan nu.
känns fett nice att snart börja om igen, då för 7e gången.

ikväll är det top model, vilket jag älskar så sjukt mycket.
det är nog det program som jag följt som en slav sen fösta säsongen.
nu är det ju top model 11. tiden går fort. känns som det var igår det började.

gud vad man förändras och utvecklas på bara några år.
jag tycker att jag är en helt annan person idag än vad jag har varit.
både bra och dåligt. men jag ska dluta tänka negativt, eftersom det leder ingenstans.
man blir bara deprimerad, och det är någonting jag inte vill vara. så nu är amanda en glad person.
som inte ska klaga. =)


nu kommer jag alltid le (:

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0