jag är kär

.. i sex and teh city. det finns typ ingenting bättre.
är nu på säsong två för 6e gången. det är underbart.
jag har även en bild på sarah jessica parker uppsatt i mitt rum.

jag funderar på att lägga mig och kolla lite nu, försökte på den jättelånga rasten jag hade idag.
men det resulterade bara i att jag somnade.
ska nog ta en tallrik med glass och oboy och krypa ner.
det är så förbaskat kallt just nu.


det går inte annat än att älska detta <3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


en bild på mig från min brors födelsedagsmiddag:)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: linnea

satc är lätt bäst <3

2009-01-23 @ 20:55:16
URL: http://linneaafrykenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0