lite bättre idag

det känns faktiskt bättre idag, nu har jag bara ont i halsen.
så idag kanske man ska göra någonting!? helgen är ju inte slut än.
som tur är.
jag borde gå till apoketet och köpa nya allergitabletter också,
för jag klarar inte av att gå och få allergiska reaktioner hela tiden.
och ja, jag är allergisk mot katter, och jag har aldrig ens funderat på att inte ha katter.
eftersom det är inte ett alternativ för mig.

jag älskar mina katter och det är värt att ha de även fast jag är allergisk.

nu ska jag nog gå och äta frukost.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Erika Photography - Afrikabloggen

Åhh... Printzen... han är så söt...

2009-02-01 @ 14:22:53
URL: http://zelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0