näst sista dagen i huvudstaden

jag åker hem på söndag, ska flytta och slänga det sista i morgon sen åker vi hem på söndagmorgon.
ska bli skönt att komma hem till en säng, så jag sover på en soffa nu.
känns inte kul att komma tillbaka till skolan, då vi har börjat med matte b nu och jag inte varit där.

har varit en sväng på naturhistoriskariksmuseet. kul, men jag är lite rädd.
tyckte INTE om att de hade uppstoppade katter, där gick min gräns.
tänka att gå där och se sin katt sitta uppstoppad. nej usha.

ska snart dricka milkshake, det är det vi har levt på denna vecka typ.

hoppas alla hade ett bra lov och hoppas att det gå r bra i skolan.

bjuder på en gammal men ack så fin bild
/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0