alla som ser mig kommer skratta

idag var jag och provade kläder på jamtli, det var ganska roligt faktiskt.
det fanns så mycket kläder, och av alla kläder så fick jag gröna?! grönt är inte min färg.
men det sa jag självklart inte, jag tackade och tog emot.
jag var i alla fall inte i närheten av snygg, men det kanske jag inte behöver vara heller.

jag jobbar fredag(10/7), lördag(11/7), tisdag(14/7), onsdag(25/7), lördag(18/7), söndag(19/7), onsdag(22/7), tordag(23/7), fredag(24/7), tisdag(28/7), onsdag(29/7), torsdag(30/7) och fredag (31/7).

känns liiite segt men jag har inget val nu!
sitter och pluggar på massa saker (typ information/fakta) som jag måste kunna till imorgon.
det känns lite jätte segt att jag bara fick en dag på mig att plugga in allt!

dock är jag jättenerväs för imorgon då hon sa att jag måste dela skåp med någon, VEMDÅ LIXOM?
jag måste hitta någon random att dela skåp med och det känns sådär faktiskt.
jag har inte varit in i huset där man ska byta om och sånt så jag har ingen aning om hur jag ska göra!
men det lär nog lösa sig, hoppas jag i alla fall!

nu ska jag fortsätta läsa på häftet som är typ över 100 sidor.. som jag ska typ kunna imorgon!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0