dagens ros till mina grannar

tack till mina jävla *piiiiiip* grannar som hade fest inatt. jag vaknade vid 03.33 av att det lät som de krossade fönster, hoppade och pajjade lägenheten.
sedan efter kanske en halvtimme kunde jag somna om, för att sen klockan 05.30 vakna för att de skriker och troligtvis bråkar. det lät som typ två eller trer killar slogs och skrek till varandra.
och sen kanske efter 40 minuter somnade jag om.
så tack så JÄVLA mycket för min sömn inatt.

så nu städar jag lägenheten fast jag är trött som faan! det känns inte bra.
plus att jag har ont i hela kroppen sen jag jobbade. bra dag.........not!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: okej nice :)

2009-07-12 @ 23:17:37
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0