en ny kalender

min gamla kalender tog slut så jag gick ner och köpte en ny, så nu kan jag skriva upp allt igen.
jag skriver kort i min kalender vad jag gör varje dag och så, sen när det är skola skriver jag upp prov.
och allas födelesdagar och sånt.
sen skriver jag på bloggen lite mer vad jag har gjort och så.
och sen har jag en dagbok som jag skriver upp allt som jag inte kan skriva på bloggen eller i kalendern!
jag gillar att komma ihåg allt jag gjort, och gör inte det utan att skriva upp det.

så en ny kalender var nödvändigt!


min gamla och min nya

jag gillar den!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: linda.

Jag måste också skaffa en kalender, din var fin ;)

2009-07-23 @ 22:07:56
URL: http://liidnhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0