måste handla mat

jag måste handla mat nu, för det finns typ ingenting kvar i min kyl/frys/skafferi.
jag har nog med all säkerhet beslutat mig för att ta jobbet, jag tror att det blir så.
för tänk hur glad jag kommer vara när jag får pengarna?

mamma blev ju typ överlycklig när jag berättade att de ringde, hon är typ sur för att jag ligger och sover bort hela dagarna. men det är så sjukt skönt att sova. det är verkligen det.
men ja, nu måste jag handla för jag håller på att hungra ihjäl..
hoppas att det inte är massa mer folk som fått för sig att gå ut i fulvädret och handla.
för jag tycker typ att det är pinsamt att handla.. hahah, ILANDSPROBLEM!


lång inköpslista.. jag vet!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0