uppe sent ikväll också

har varit en sväng och handlat nytthigeter, promenerat till frösön och gjort risbräck.
sitter just nu och dör av att det är så varmt i mitt rum, måste öppna fönstret lite.
jag vet att jag kommer klaga på vädret sen när det är dåligt och när det är bra.
så är det bara. det finns typ inget som är perfekt.

sitter och smaskar i min choklad och bara mår gott.
ska snart lägga mig och kolla på sex and the city. är på mitt favoritställe nu.
när carrie och aidan har blivit ihop för andra gången.
haha, jag är [email protected]



måttligt sliten tjej, sjukt trött. men vem bryr sig ?! :)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf - A Dressy Doll's Diary

Sv: ... Ja, den är faktiskt helt ok, men din choklad ser 100 gånger godare ut..!



xxx

2009-07-03 @ 01:42:37
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0