väldigt konstig blandning

jag har väldigt skum klädsmak, kan gå runt med stora kläder en dag och sockersöta klänningar en annan.
det tycker jag är bra, att man kan se ut lite hur som helst. att det inte är så sjukt viktigt hela tiden.
jag älskar att ha mina trasiga brallor och min stora hoodtröja, det är då jag trivs bäst.
det känns verkligen som mig.

har försökt ett tag att ändra kladsmak för att inte ha stora hoodtröjor.
nu vet jag inte varför, för jag tycker att det är sjukt snyggt.
men jag tycker att det är snyggt att ha klänning och klackskor också.
så nu har jag bestämt mig för att man kan ha både och.

fan jag tänker på alldeles för mycket onödiga saker.
och jag vet inte varför jag sitter uppe nu, klockan är ju fan halv tre.
jag som skulle lägga mig ganska tidigt idag. men så blev det inte heller.
men jag ställer klockan på halv ett imorgon och går upp och duschar då. så ska det bli.

vs


jag gillar båda!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Janscii.

Båda är bra ! :)

Gillar dina kläder ! :D



Ha det bra! :)

2009-07-03 @ 13:33:13
URL: http://jansci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0