jag håller mina tummar

jag vill vill vill att fridis ska komma hit, för annars kommer jag lägga mig och sova bort dagen.
jag vill göra någonting och inte känna att hela lovet bara försvann ifrån mig.
jag skulle kolla på sex and the city för ett tag sen, jag la mig och kollade och vips så somnade jag.
klev upp för en liten stund sen då lyckligtvis frida ringde och väckte mig.
nu ska jag spela guns n' roses ashögt så jag vaknar!
jag klev ju upp klockan sju i morse då ja skulle hinna med pappa till stan.
men nu ska jag vara pigg och glad idag!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: den kostade bara 50 kr =)

2009-03-04 @ 14:10:41
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0