konsten att vakna halv åtta på en lördag

jag vet inte hur jag lyckas men jag vaknade halv åtta imorse.
bara för att jag får sova kan jag inte det.
låg och kollade lite på sex and the city innan jag drog mig hit.
nu ska jag nog fixa någonting att äta sen får vi se.
ikväll är det musik direkt och jag är pepp!
igår var första gången jag har varit på det. jättekul verkligen.
man blev lite sugen att vara med själv, men nej så kul ska de inte få ha.

störde mig på en sak, de bakom satt och skrek, härmade och gjorde narr av de som uppträdde,
och satt och skakade på våra säten. inte så snällt tycker jag.
om man är så modig och ställer upp och har talang(alla som uppträdde kunde ju, alla var bra)
så ska man inte sitta och härmas och säga dumma saker.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Ilona

sv: det måste väl vara det antar jag, haha. Ha den bradag du med :) btw, gillar dig design :)

2009-03-28 @ 13:47:01
URL: http://winterbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0