vad är det för fel

alltså varför kan jag inte sova? jag har varit uppe ett tag nu.
jag fattar inte alls varför jag vaknar så tidigt. det måste vara nått fel.
för jag är ju trött men jag kan verkligen inte sova ut.

nu ska jag göra en pressad macka och sitta och kolla på gamla top model avsnitt.
jag tycker att det alltid är lika kul att se, hur många gånger jag än ser det.
de filmer, och serier jag tycker är bra tittar jag typ sönder.
undra hur länge min sex and the city box kommer hålla?! (:
sen får vi se vad som händer, förhoppningsvis någonting roligare än att sitta vid datorn.



/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Ikis

Gör en pressad macka till mig med tack. Mycket ost och skinka och gärna lite pastakrydda på...



Jag är hungrig och jag fick en rostad äckelmacka med äckelsmör på till middag idag... bläää...

2009-03-05 @ 18:24:27
URL: http://zelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0