vaddå egoist?

hade prov i samhälle innan lunch, jag tror att det gick ganska bra.
men jag vill inte hoppas för mycket.
imorgon har jag prov i kemi och sen nästa vecka i engelska.
sen tror jag inte att vi har någonting mer planerat, hoppas jag.
jag tycker verkligen inte om när alla prov kommer samtidigt,
då får jag lust att få någon sjukdom. men sån är inte jag.
igår började jag plugga vid kanske tio på kvällen,
sen pluggade jag på morgonen. att jag aldrig lär mig.
jag kommer sitta ikväll och plugga på kemin också.
jag gör allt i sista sekund, fast bättre det är försent.

de ringde igår och sa att min gitarr skickades igår,
så förhoppningsvis får jag den så fort som möjligt.
alltså jag är överexalterad över den där gitarren. kan inte vänta!
men det svider lite i plånboken måste jag erkänna, men det är det värt!
men måste kunna unna sig saker också, nu är det ju en bra sak.
jag ska köpa en sån där sak så man kan hänga upp gitarren,
ska ha den på väggen vid datorn!
det kommer bli ursnyggt tror jag. måste få in lite mer rosa i mitt rum,
då allt är typ svart och vitt.

funderar på att skicka efter en utskrift på en bild och hänga upp på väggen också,
är ganska less på de som hängt i mitt rum i typ hundra år nu!
även fast de är väldigt uppskattade av folk som hälsar på.
eller ja några tycker att jag är en egoist, men vaddå? om jag gillar bilderna varför inte sätta upp dem?


undra vad folk skulle säga om denna satt på min vägg? (:

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0