varför finns måndagar?

alltså om det är någonting jag hatar så är det måndagar,det betyder att det är jättelänge tills det är helg igen.
jag är så trött i kroppen även fast jag inte har gjort någonting.
idag känns allt bara jobbigt, och jag tror att det kommer bli värre.
och jag skulle ju få min gitarr idag men de har inte hört av sig så jag får fortsätta att plinka på min brors.
jag hade ju velat ha den idag, det skulle varit väldigt nice.
tänk dig mig sitta och spela på typ världens (enligt mig) snyggaste gitarr. det kommer bli så coolt.
och för den som undrar så är den rosa.. såklart. ingen blev chockad när jag berättade det idag.

+att jag fick mycket bra kommentarer om mitt hår, jag gillare (:

imorgon ska vi åka långfärdsskridsor, jag tycker att det är kul. men jag känner på mig att jag kommer ramla.
men då får ju de andra någonting att skratta åt i alla fall. alla kan ju inte bli nöjd.
nu ska jag nog ägna min tid till att plugga eller gå ner och handla lite.


jag ser ganska cool ut när jag spelar gitarr tycker jag.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Okej! :) jag gör inte så mkt, har nyss ätit lite mat! :)



Haft en bra dag annars?



Kram

/linnéa

2009-03-09 @ 18:21:57
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0