I-Landsproblem


ett problem jag ofta stöter på är att balsamet tar slut, det kan ha någonting att göra med att jag änvänder kopiösa mängder med balsam. men det är väligt väldigt störigt, då jag verkligen inte kan duscha utan balsam.
det jobbigaste som finns är att man nyss har varit och handlat sen ska man duscha och inser att det är slut på balsam. då får jag typ ångest, för man orkar ju verkligen inte gå ner och köpa det.

vad kan man nu göra åt detta? köp många balsam på en gång och lagra upp så slipper man köpa så ofta.
man kan annars duscha utan balsam och få ett skatbo till hår (nu vet jag inte hur alla andras hår reagerar om man skippar balsamet, men när jag gör det är det inte vackert ska jag säga dig). eller så struntar man i att duscha, men hur mysigt är det. jag brukar lagra upp lite, fast kanske med två stycken.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stordelen av allt balsam du använder stoppar du ju i öronen har jag märkt :D

2009-05-14 @ 00:29:26
Postat av: Amanda

svar till anonym:

men visst, hur mycket balsam får det plats i ett öra på en skala?

2009-05-14 @ 11:19:20
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0