så jävla sjukt

nyss visste jag inte vad jag heter ens, jag kommer inte ihåg att jag stått i duschen och jag visste typ inte vad jag heter.
alla drömmar jag haft på sistone blandades in i verkligheten och jag visste inte ens vad jag heter.
så jävla sjukt, vafan hände ?
jag är fortfarande förvirrad, hur hemskt som helst. jag är typ rädd nu.

aja, jag lyckades duscha, men jag kommer inte ihåg att jag stod i duschen alls.
jag tror att jag kanske svimmade lite lätt innan, men jag är inte helt säker.
jag vet inte varför eller om?! fyfan va sjukt säger jag bara.
massa drömmar som jag har haft blandades med verkligheten och jag vet fortfarande inte vad som är drömmar och vad som hänt. det känns bara så jävla sjukt just nu.

gick och berättade för mamma nyss, men kommer typ inte ihåg vad jag sa. jag kommer inte ihåg nått.
fan vad allt känns skumt just nu, det känns inte som jag är jag.
alltså det bara kom från ingenstans.

OBS. det är verkligen någonting fel med mig. jag skulle läsa igenom texten, jag har skrivit tre gånger att jag inte kom ihåg vad jag heter. och jag har skrivit massa andra saker flera gånger. det är någonting fel med mig! fan!!!

nu ska jag som sagt kolla på desperate housewives, hur bra som helst.


ungefär såhär förvirrad känner jag mig.. snygg bild jag vet, men man kan inte alltid lyckas:)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Snygg du är kvinna! :D



Saknar det också. Vad pysslar 3,4 & 5:an igentligen med?



Puss!

2009-05-19 @ 21:16:11
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0