vaknade upp på sjukhuset

blev väckt av att mamma bestämde sig för att ringa mig klockan åtta idag, men sen kom en sköterska in så jag hade nog varit tvungen att vakna vid åtta i vilket fall som helst.
har varit och käkat frukost, mot min vilja. jag hatar att gå ditbort och äta frukost.
men i alla fall så  vet jag inte om jag ska göra några tester idag eller om jag får fara hem ganska tidigt.
jag hoppas på det sistnämnda, för jag pallar inte det här.

undra om man kan sätta sig och spela lite gitarr nu eller om det är mindre uppskattat klockan kvart i nio.
i alla fall så är det kristihimmelsfärds..någontingdagen idag, och jag är ledig. men vart spenderar jag min lediga tid? jo på sjukhuset. känns så sjukt segt. inte nog med det så drömde jag att jag var på värsta festen inatt, troligvis bara för att retas.

nu ska jag kolla runt lite på datorn sen kommer väl någon och ska kolla läget skulle jag tro. och förhoppningsvis säger de att jag får gå hem, då blir jag en glad mandie!
förresten, får man behålla armbandet på? jag ska fråga..



ja jag har kul och tar massa bilder med webcamen :)

/amanda hurtigh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0