gaaaaah

det blir bara värre och värre att kliva upp på mornarna.
alltså det är ju sjukt jävla kallt i mitt rum så man vill ju verkligen inte lämna täcket.
ska snart gå till skolan, går från 08.15 till typ 15.10 tror jag.
känns i alla fall skönt att jag har gjort det som skulle göras till idag.
får nog också tillbaka matteprovet idag, och egentligen  vet jag inte om jag vill ha tillbaka det.
jag måste verkligen börja lyssna på mattelektionerna.

har packat på mig tre tröjor idag bara för att det är så sinnessjukt kallt.
jag hatar vintern och hösten. jag vill ha värme.
NU TACK !

nefan, ska man försöka dricka upp teet nu eller ?!


mandie igår

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0