konsten att kunna gå lite tidigare

nu sitter jag här på virituella designen igen, sex timmar i veckan.
får man verkligen ha lektioner som är tre timmar i rad?
musiken gick sådär, kaos som vanligt och min hals ville inte sammarbeta. men det får gå.

ska gå lite tidigare från denna lektion idag, ska göra en sak.
sen så ska jag försöka hinna tillbaka till klockan tre och gå på fysiken.
jag pallar verkligen inte hamna efter i det igen, för vi har ju börjat med någonting nytt nu.

sen blir det fotografering hemma till mitt fotojobb, fixa klart psykologijobbet.
sen ner på stan och fixa en sak.
jag saknar dig <3

nu ska jag väl kanske göra nått och sen blir det till att fortsätta denna lektion.
men det finns typ ingen luft i detta klassrum så man får ont i huvudet av att bara tänka på att gå in.
och om man öppnar fönstret så fryser jag ihjäl. inte nice.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0