segstart på lördagen

det har varit lite segstart idag faktiskt, men det ska det snart bli ändring på.
jag har kollat på tv, kollat film och spelat gitarr.
gah vad jag älskar att spela gitarr. gah gah gah.
vad betyder gah egentligen ? ingenting, fast jag använder det ändå. *busmandie*

snart kommer <3 hem från jobbet, fast han ska bara hit en sväng.
sen ska han väl hem och göra någonting vettigt för att sen komma hit och äta middag.
idag ska jag laga middag, och jag har verkligen ingen aning om hur det kommer gå.
men jaja, det är tanken som räknas så det behöver inte bli gott.
jag lever på det.

borde städa lite idag, funderar på att ta storstädningen idag istället för imorgon.
eftersom att jag vet att jag nog troligtvis kommer ha tid för det idag.




jag säger bara två saker, mer morgonfrilla åt folket och på sista bilden försöker jag se ut som billy idol.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0