en drös med gamla bilder

rensade ju som sagt gamla datorn förut, och jag har massa roliga bilder.
har hittat massa bilder på mig från typ 100 år sen.

kommer ihåg när jag skulle ha på mig mina hängslen hela tiden.
hade de tillochmed på jumpan.

kommer också ihåg när jag tävlade i pingis med mina rosa benvärmare på benen.
jag ska alltid se lite annorlunda ut. och jag gillar det.

jag lovar dig, du är inte blind. du behöver inte glasögon eller kolla synen.
det ÄR jag på bilderna.














 

nu har jag gjort mitt !!

 

/amanda hurtigh


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste

2009-09-08 @ 22:35:53
Postat av: Amanda

svar:

naw :$

2009-09-08 @ 22:36:27
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

När är dom bilderna tagna? Ser ut som när jag träffade förut. :P

2010-09-22 @ 23:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0