en nystädad lägenhet

nu sitter jag här, söndagförmiddag ( eller när går gränsen för förmiddag och eftermiddag? )
var uppe alldeles för länge inatt, och om jag säger alldeles så menar jag alldeles.
väcktes av min syster som hade glömt nyckeln så jag fick gå upp och öppna.
men det var väl lika bra, man måste ju upp någongång.

har städat lägenheten nu, skönt att vara klar med det.
borde nog sätta mig och plugga lite. har ju läxa tills imorgon.
men jag är nog lite för jättetrött för att göra det nu känns det som.

jag ska nog sitta och lyssna på lars ett tag och bara vara.

jag gillar nog inte söndagar, har jag kommit fram till.
men skolan känns inte så jobbig som den kan göra ibland så hittills går söndagar ganska bra.
men jag kan lova att det kommer det bli ändring på.

jag hatar att skriva ordet ändring.
jag tänker bara änd-ring!

jaja!


jag igår!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0