jag gör vad som helst

för att hålla mig vaken, satt och pillade ihop ett litet kollage på photoshop.
tog kort på tangenterna på tangentbordet och skrev ihop lite !

och detta görs bara för att jag har tråkigt och är trött som ett troll.
men det kan ju ha någonting att göra med att jag ÄR ett troll.

(åh mina fingrar vill inte trycka in rätt tangenter, det blir fel ord hela tiden.
och jag måste sitta och sudda och skriva om tusen gånger, buhu)


tycker faktiskt att den blev ganska cool!  coolmandie, eller tröttmandie.. välj själv..

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Blue Harvey

Håller med, blev hur coolt som helst :D om jag en dag skulle kopiera idén, är detta ett faktum :p

2010-01-15 @ 15:07:36
URL: http://arschkatzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0