konsten att kunna ha alldeles för mycket bilder

jag håller på att rensa våran gamla dator från bilder, för vi måste typ göra nått med den.
för jag lyckades göra den seg, vilket jag lyckas med alla datorer som jag använder.
jag fattar verkligen inte hur jag lyckas.

i alla fall så inser jag att jag har alldeles för mycket bilder. verkligen.
men det är ju så kul att kolla på alla bilder!


jag måste lägga allt på USB-minnen, och jag ville göra ett av dem lite sött.
så jag klistrade på ett gulligt klistermärke.

hej-jag-heter-amanda-och-går-i-femman-och-jag-gillar-klistermärken-! :P

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Schmuuuul

'hej-jag-heter-amanda-och-går-i-femman..'



Ooohhh fuck!!! :$

2009-09-06 @ 16:31:35
Postat av: Amanda

svar till Schmuuuul:

hahahaa! du är störd!



fast jag går egentligen i tvåan. men jag ljuger om min ålder :)

2009-09-06 @ 16:49:37
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha :D Visst att du är smart, men SÅ jävla smart, fyy fan! Medlem i Menza 1982 typ.. :D

2009-09-06 @ 23:23:59
Postat av: Schmuuuul

^^ Steril-schmuuuul :(

2009-09-06 @ 23:25:23
Postat av: Amanda

svar till Schmuuuul:

haha, 1982 var ett bra år faktiskt.

hhahaha, jag är smart. smartare och smartast!

2009-09-07 @ 09:21:18
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0