konsten att kunna skicka brev

fick ett brev idag, som jag har skrivit svar på.
ska väl gå ner och posta det snart tror jag, fast inte än på ett tag. är alldeles för trött.
jag slutade 16.30 idag, trodde jag slutade fyra.
nu sitter jag och kollar på idolavsnitten jag har missat,har halkat efter lite på den fronten.

har liksom halkat efter på allt i livet känns det som.
jag står still och allt springer ifrån mig.

24 dagar kvar till novemberlovet, det ska bli sjuuukt skönt med lov. verkligen!



ett gulligt brevpapper till en gullig tjej, louise !:)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar hederliga gamla brev!!!

2009-09-30 @ 18:40:28
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0