konsten att kunna vara lättirriterad

jag vet inte vad det är för fel med mig men jag har varit sjukt lättirriterad de sista dagarna.
jag är inte sjuk, jag har det inte dåligt, och jag mår ju egentligen inte dåligt.
jag fattar inte?
jag blir irriterad på allt och alla, tillochmed mig själv för att jag blir så lättirriterad.
sen kan jag ju inte sluta för det blir ju bara värre och värre.

men jag ska försöka vara en glad och pigg och go mandie.
nu ska jag ta lite glass och kolla på sex and the city (har halkat efter lite),
och sen kanske jag tar upp någon läxa.


det kan jag

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Linda

läs mitt inlägg om att cannabis kasnke på väg att bli lagligt i dk! kommentar vad du tycker om de:D

2009-09-25 @ 15:49:18
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0