provpanik

somnade till lars winnerbäcks ljuva stämma inatt, första gången jag sover i min säng sen min tv gick sönder. men jag lyckades i alla fall somna, vilket är det viktigaste.
har tydligen massa prov denna vecka och nästa, så jag har panik.
vad har jag gjort egentligen ? jag kan ju inte ha varit det minsta uppmärksam senaste tiden.
just därför sitter jag nu och gör engelskaläxan som jag har till efter lunchen.
bra framförhållning mandie, verkligen.


men just nu har det blivit lite mer blogg/lars istället för engelska.
men jag ska försöka hinna, jag vill hinna.
men jag har verkligen noll motivation.

bläääee!!!!! jag hatar läxor och prov.


såhär känner jag just nu!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRYM bild!!

2009-09-21 @ 16:57:46
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0