tisdagsmorgon

fyfan vad svårt det var att komma upp idag, verkligen!
jag är hur trött som helst (får skylla mig själv som var uppe ganska sent igår),
och det är så helvetes kallt i hela lägenheten så det är nästan fysiskt omöljigt att kliva upp.
så fort man har kommit ut en centimeter utanför täcket fryser man ju ihjäl.
måste komma på någon bra taktik för att komma upp på morgonen och inte frysa.
fan vad jag hatar vintern, det ska ju vara varmt!

sitter här nu med två koppar te, orkade inte göra någon macka.
känner mig alldeles för slö, verkligen!
och jag behöver verkligen värmas upp.

jag sitter här i tjocksockar, jeans och två tjocktröjor.. men fryser ändå.
BLÄ!!!


kalla sverige, kalla jämtland, kalla östersund!

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej , tack för att du svarade på min "fråga" haha :)

2009-09-29 @ 22:11:57
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0