första april

idag är det första april, är det idag man ska luras?
har en lektion kvar idag, sen är det lov.
gött gött gött.
ikväll blir det fiske med min sötnos.
måste dock en sväng på stan innan vi åker, har lite saker som jag måste fixa.
hemliga saker, haha.

jag drömde typ mardrömmar inatt. det var inte kul alls.
sen när jag klev upp så var jag ensam hemma eftersom jag hade längre sovmorgon än min kära.
så jag var hur rädd som helst typ hela morgonen.
kunde inte gå ut ur badrummet på jättelänge för att jag trodde att det var någon utanför.
man typ inbillar sig massa saker när man redan är uppskrämd.
jag hör alltid massa ljud.


haha en ful gubbe som älskling ritade på badrumsspegeln här om dagen.

jag är alltid jätterädd för att det ska skrivas en text på spegeln när man har duschat själv.
alltså som det är på skräckfilmer.
skitläskigt ju.

/amanda hurtigh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0