home alone

jag sitter hemma själv nu, <3 håller på att fixa massa ikväll.
men han ska komma förbi en sväng sen i alla fall som tur är.
jag har kollat på första skivan på desperate season 3 nu.
fan det är ju skitjobbiga avsnitt nu, som man inte vill se själv.
jag vill att <3 ska kolla med mig juueh.

ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske kanske plugga lite om jag väl börjar någon gång.
men det är inte det lättaste har jag märkt.
i alla fall så MÅSTE jag börja imorgon om jag inte börjar ikväll.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar <3

2010-01-03 @ 23:29:50
Postat av: Amanda

sv:inte lika underbar som du!!!!

2010-01-04 @ 12:42:59
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0