tvåtusentio

nu är det alltså tvåtusentio och jag sitter här med iskalla fingrar och försöker skriva.
idag är det andra dagen på året, vilket ger oss 363 dagar kvar.
igår var vi på middag och så, och idag så har vi inte hunnit med så mycket.
honey har farit och jag ska vara själv ikväll, ingenting jag ser fram emot.
verkligen inte.

pappa kommer hit sen så jag kan handla mat, eftersom det är länsat i kylen.
jag är nog hungrig tror jag, har fått i mig en macka idag.
jag ska plugga ikväll eftersom jag är själv och det MÅSTE göras.
har prov direkt efter lovets slut som jag MÅSTE få vg på.
verkligen måste.

ne nu fryser jag allt för mycket.


två bilder på mig från nyår.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0