tacka och ta emot

idag fick jag en sån snäll komplimang av min mor.
hon sa
-förut var din blogg så rolig, då kunde jag till och med kunna sitta och skratta när jag läste.

MEN TACK MAMMA, det känns ju bra.
så jag har blivit tråkig?

det räcker ju inte med att man har börjat fått åldersnojja när man inte ens är arton, man ska tydligen behöva höra av sin egen mamma att ens blogg har blivit tråkigt.

men jaha, jag kanske har blivit tråkig... och gammal.

men det är väl sånt man får leva med gissar jag.
alla blir väl tråkiga och gamla.
men fan, jag vill inte bli det nu. buhu.

lol1337leetftwwtfroflmao (kompenserar upp det med att använda massa coola internetord som dagens ungdom är bra på att använda, fast det kanske har blivit ute nu. eller så var det aldrig inne.)

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: KS

Här kommer en tråkig kommentar (för alla andra iaf): Älskar dig, sessan!!

2010-07-22 @ 22:22:28
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar till KS: TUR ATT JAG BLIR SJUKT GLAD DÅ. älskar dig min fina

2010-07-22 @ 23:13:48
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0