utökade min todo-lista

klockan fem är jag klar med allt jag hade på listan (förutom middagen och älskling som blir ikväll när han kommer hem). lägenheten är städad, körkortsboken utläst(plus att jag har gjort några körkortsprov på internet), tvätten är klar vid klockan fem, brevet är skrivet och ska lämnas på posten.

därför tänkte jag ut och cykla klockan fem, kanske fram och tillbaka till kännåsen. det blir typ två mil.
sedan hem igen och duscha.
sen plugga körkort eller pyssla med albumet.

fan vad mycke jag har och kommer få gjort idag. nice.



Kommentarer
Postat av: HANNAH HALE

Hejhej, kikar in lite :)! Hoppas du har haft en jättebra dag idag och att du har en fortsatt fin kväll!



/ps. Skulle du kunna va så söt och rösta 5 stjärnor på mig i skotävlingen?

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=RgSVN5y2B69tUSjyHLv34oKZVSb9q2v6WDQj8DY79WnSnKGuTzkL#shoeGallery



Tack ♥!

2010-07-18 @ 21:16:41
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0