var det bättre förr?

jag har letat och letat som en tok efter en rosa måttsats.
men har inte hittat någon, dock har jag hittat i alla andra fula färger som troligtvis ingen vill ha(läs:som jag inte vill ha), utan det ska vara en rosa. ingenting annat duger.

så imorse när jag öppnar en låda i mammas kök så ligger det en där.
en rosa måttsats, en sjukt söt rosa måttsats.
förvånad som jag är så frågar jag ju vart hon har köpt den, och får svaret.
de gamla ägarna till stugan lämnade dem (vi känner de som hade stugan, som nu är ett typ bostadshus, så de hade lämnat ganska många saker som vi fick slänga eller behålla.)
alltså så fanns de inte att få tag på längre.

det var bara att slänga på hundögonen och vips så har jag dem här hemma.
nice säger jag, NICE.



det var nog bättre förr, då kan kunde få tag i rosa måttsatser.

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0