packa

jag borde sätta igång att packa nu, eftersom jag och min älskling åker bort imorgon.
det är MYCKET som måste göras idag.
jag ska packa och handla och fixa fika till imorgon.
men det ska bli såå mysigt att åka bort med min sötnos.
detta blir våran andra semester. sist blev det till stockholm.
bilder på sviten från våran stockholmsresa i november förra året.

fram med trunken och packa nu mandie.



fan vad många ord på packlistan som man fan inte kan stava till.

hur stavar man till nesesärt, nesesär, nessesert, helt omöjligt.
och hur stavas flease, fleace, fleese, ????
gah!!

/amanda hurtigh


Kommentarer
Postat av: Ikis

necessär



fleece



;)

2010-03-05 @ 15:18:50
URL: http://zelena.blogg.se/
Postat av: Pontus

nice svit

2010-03-06 @ 01:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0