tack och lov

äntligen fick jag en dator med internet tillbaka hit.
har inte haft internet sen i torsdags så det känns skönt.
har läst ikapp mig på bloggarna och så.
nu sitter jag och min älskling och har lite myskväll med choklad, ost och kex och juice.
han var urgullig och gick ner och handlade.
medans jag satt och var besatt av mitt telefonspel som jag spelar varje gång jag har chansen.

skulle kolla på desperate ikväll, men kanal fem bestämde sig för att de skulle sända det på internet istället och sända csi på desperatetiden ikväll. det går inte ens att gå in på hemsidan för att de desperate på webben. vilket suger fett då jag längtat efter nästa avsnitt.
det blir väl till att se reprisen som är på söndag istället.
bättre det än ingenting i alla fall.

nä nu får gullis komma ut från duschen och komma tillbaka till vårat kvällsmys.
jag känner mig ensam.
haha!

vill bara tillägga att jag längtar sjuuukt mycket till påsk.
det ska bli så nice med lov, älskling och MASSA choklad.
jag är besatt.

ja, jag skriver ett SJUKT långt inlägg.
detta för att jag har inte kunnat blogga på massa dagar så jag skriver av mig lite.

och en sak till, fan vad synd att bella&tyrashow laggar heela tiden.
har bara lyckats sett första avsnittet och nästan hela andra.
får försöka mig på tredje imorgon. jag vill ju verkligen se.
vill jag ju faktiskt.

nu ska jag kolla om det finns någonting annat bra på tv då desperate inte går :(
BUHU!

/amanda hurtigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0