jag är bra rolig jag

när jag gick på stan idag fick jag syn på en bok.
fick världens roligaste julklappsideskämt.
(fast mamma kommer inte tycka att det är det minsta roligt allt)
(säkert ingen annan heller, men vafan)

jag tänkte att man skulle ge denna bok till sin kille.
ja, alltså så då skulle han tro att man var gravid.
fast den kostade typ 300:-, och så roligt var inte det skämtet.

fan det var inte alls i närheten lika kul nu som det var då.
när jag stod i affären och diskret hånflinade när jag kom på hysset.


bok från adlibris.com.

/amanda hurtigh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha, kul du gumman ;P <3 Btw - passande författarnamn.. Måste ju liksom ha varit det som varit starten på det hela... :D

2010-11-01 @ 16:18:50
Postat av: Amanda

sv: hahaha jag vet!!!

jag tänkte på det, men att klämma in två skämt i ett inlägg vart lite tight.

PUSSPUSS <333

2010-11-01 @ 16:24:07
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0